Obchodné podmienky
Informácie o dodávateľovi
Prevádzkovateľom internetového obchodu www.bvtv.sk je spoločnosť:
Vincent Beke BV-TV
Sídlo firmy: Malá Jarková 382/36
94501 Komárno
IČO: 22712372
DIČ: 1020363344
IČ DPH: SK1020363344
OR: Oddiel: živnostník
Číslo živnostenského registra: 401-2395
Prevádzky:
Pohraničná 21
94501 Komárno
Zodpovedný vedúci: Vincent Beke
Tel.: +421 908 090 919, +421 35 770 1939
E-mail: bvtv@bvtv.sk
Prevádzkové hodiny:
Oddelenie elektro, záhradnej techniky, krby, domácich potrieb a servis TV :
Po - Pi: 9:00 - 18:00 hod.
So: 8:00 - 12:00 hod.
Orgán dozoru:
Inšpektorát SOI pre Nitrianský kraj
Staničná 9, P.O.Box 49A, 950 50 Nitra 1
tel. č.: 037/7720216
e-mail: nr@soi.sk
Informácie o tovare
Všetky ceny na stránke www.bvtv.sk sú zmluvné, konečné a sú uvádzané s DPH.
Upozorňujeme, že ceny v e-shope sa nemusia zhodovať s cenami na kamennej predajni. Tovar objednaný cez e-shop s osobným odberom je potrebné vyzdvihnúť s vytlačenou objednávkou. Uvedené ,,skladom,, neznamená, že tovar je dostupný na predajni.
Záručné podmienky sa riadia ustanoveniami Občianskeho zákonníka č. 40/1964 Zb. v znení neskorších predpisov a v zmysle zákona č.108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa. Záručná doba je 24 mesiacov pokiaľ nie je pri konkrétnom tovare uvedené inak a začína plynúť dňom prevzatia tovaru objednávateľom. Doklad o prevzatí tovaru (zaplatení) si preto dôkladne uschovajte. Záručná doba sa predlžuje o dobu, po ktorú kupujúci nemohol používať tovar z dôvodu záručnej opravy tovaru. V prípade výmeny tovaru za nový tovar dostane kupujúci doklad, na ktorom bude uvedený vymenený tovar, a prípadné ďalšie reklamácie sa uplatňujú na základe pôvodného dodacieho listu a tohto reklamačného protokolu. V prípade výmeny tovaru za nový začína bežať záručná doba na nový tovar nanovo od jeho prevzatia. Záruka zaniká poškodením tovaru neodborným používaním alebo iným neštandardným zaobchádzaním.
Záručná doba všetkým osobám, používajúcim výrobok pre účely podnikania s týmto výrobkom nie je stanovená Občianskym zákonníkom a stanovuje ju konkrétny dovozca či výrobca, najčastejšie to býva 6 mesiacov.
Tovar bude odoslaný (dodaný) v termíne určenom pri každom výrobku. (deň objednávky sa nezapočítava do termínu odoslania až nasledujúci deň a pri objednávke prijatej cez víkend sa ráta ako prvý deň, prvý pracovný deň). Pokiaľ by sa dodacia lehota predĺžila, bude objednávateľ včas o termíne odoslania (dodania) informovaný e-mailom alebo telefonicky. Ak si zákazník objedná väčšie množstvo tovarov budú mu doručené v jednej zásielke pričom ich dodacia lehota bude zodpovedať produktu s najdlhšou dodacou lehotou (v prípade objednávky troch produktov s dodacími lehotami 2, 4 a 7 dní, automaticky bude pre celú objednávku platiť najdlhšia dodacia lehota, teda 7 dní).
Informácia o dodacej lehote daného výrobku sa nachádza pri jeho obrázku v položke "Dostupnosť" a znamená: kedy je / bude na sklade.
Skladom: Tovar je možné ihneď expedovať, odošleme Vám ho najneskôr do 48 hodín. Dostupnosť tovaru sa nemusí zhodovať s dostupnosťou v našej kamennej predajni. Dostupnosť si môžete telefonicky overiť.
Informácie o procese objednania, dodacie podmienky
Objednávku zrealizujete tak, že si prostredníctvom nákupného košíka vyberiete tovar, následne zadáte spôsob doručenia a spôsob platby a odošlete objednávku. Po odoslaní objednávky obdržíte kópiu objednávky e-mailom s potvrdením a údajov súvisiacich s jej realizáciou. V prípade, že tovar nie je momentálne na sklade, budete o tejto skutočnosti bezodkladne informovaný.
Firma BV-TV sa zaväzuje dodať objednaný tovar zákazníkovi najneskôr do 7 pracovných dní od uhradenia ceny v objednávke alebo od prijatia objednávky predávajúcim. Úhradou sa rozumie moment pripísania úhrady ceny na náš účet.
Spôsoby dopravy
Firma BV-TV sa zaväzuje dodať tovar zákazníkovi na adresu v Slovenskej republike, ktorú zákazník uvedie v objednávke ako miesto doručenia.
Osobné prevzatie v predajni BV-TV Komárno, Pohraničná 21
Osobné prevzatie v predajni BV-TV Bátorove Kosihy, Obchodná 41
Platby: Bankový prevod, v hotovosti alebo platobnou kartou
Objednaný tovar je možné prevziať aj osobne v našich predajniach. Možnosť pre osobný odber treba uviesť v objednávke, aby sme Vám tovar vopred pripravili.
Pri osobnom odbere neplatíte cenu prepravy ani žiadne poplatky.
Rozvoz BV-TV v okrese Komárno
Platby: Bankový prevod, v hotovosti.
Rozvoz vybraného sortimentu našou spoločnosťou v okrese Komárno je zadarmo.Tovar vozíme v čase medzi 15-18 hod.
Základnú inštaláciu voľne stojacej práčky, ktorú si u nás kúpite a rozvoz je zabezpečený našou spoločnosťou, zabezpečíme my.
Pri rozvoze tovaru našou spoločnosťou môžete bezplatne odovzdať starý spotrebič rovnakého druhu produktu.
Ekologickým spracovaním sa šetria prírodné zdroje a chráni životné prostredie.
Packeta SK (Z-Point/Z-BOX)
Platby: Bankový prevod, dobierka do 300€
Z-Point / Z-BOX | |
Váha | Cena |
5 kg | 3,50 € |
10 kg | 5,50 € |
15 kg | 6 € |
Slovak Parcel Service
Platby: Bankový prevod, dobierka do 300€
SPS Doručenie balíkovo | |
Váha | Cena |
5 kg | 2,50 € |
10 kg | 3 € |
15 kg | 6 € |
SPS Doručenie na adresu | |
Váha | Cena |
2 kg | 6 € |
5 kg | 7 € |
10 kg | 9 € |
20 kg | 10 € |
Geis Global Logistics
Platby: Bankový prevod, dobierka do 300€
Preprava bežného typu tovaru:
Váha | ZÓNA 1 Nitra |
ZÓNA 2 Bratislava, Zvolen |
ZÓNA 3 Poprad, Trenčín, Žilina |
ZÓNA 4 Prešov |
20 kg | 11 € | 14 € | 15 € | 17 € |
50 kg | 22 € | 28 € | 31 € | 35 € |
85 kg | 23 € | 29 € | 32 € | 36 € |
120 kg | 32 € | 40 € | 44 € | 49 € |
Maximálne parametre zásielky:
do 20 kg: šírka 55cm x dĺžka 60cm x výška 55cm objem 0,18m3 plocha 0.33 m2
do 120 kg: šírka 65cm x dĺžka 75cm x výška 220cm objem 1,07m3 plocha 0.49 m2
PAL Paletová preprava traktorov:
Váha | ZÓNA 1 Nitra |
ZÓNA 2 Bratislava, Zvolen |
ZÓNA 3 Poprad, Trenčín, Žilina |
ZÓNA 4 Prešov |
100 kg | 28 € | 38 € | 43 € | 49 € |
300 kg | 29 € | 41 € | 44 € | 50 € |
500 kg | 36 € | 46 € | 51 € | 57 € |
700 kg | 41 € | 51 € | 57 € | 63 € |
800 kg | 51 € | 62 € | 69 € | 77 € |
Maximálne parametre zásielky:
šírka 170cm x dĺžka 110cm x výška 220cm objem 10m3
AMF Preprava amerických chladničiek:
Váha | ZÓNA 1 Nitra |
ZÓNA 2 Bratislava, Zvolen |
ZÓNA 3 Poprad, Trenčín, Žilina |
ZÓNA 4 Prešov |
120 kg | 104 € | 133 € | 150 € | 168 € |
300 kg | 144 € | 184 € | 207 € | 232 € |
Maximálne parametre zásielky:
šírka 80cm x dĺžka 120cm x výška 200cm objem 1,92m3 plocha 0.96 m2
Prevzatie tovaru od prepravcu
Zákazník je povinný prekontrolovať a prevziať zásielku iba ak nie je nijako poškodená. Pokiaľ je doručená zásielka poškodená, nepodpisujete doručovateľovi dodací list, kým za jeho prítomnosti neskontrolujete tovar pod obalom! V prípade poškodenia výrobku spíšte reklamáciu s doručovateľom a bezodkladne o tejto skutočnosti informujte prevádzkovateľa. Následne pri riešení reklamácie je objednávateľ povinný poskytnúť maximálnu súčinnosť.
Ak zásielka nebola pri preberaní poškodená, a napriek tomu je po rozbalení tovar poškodený (vnútorné deformácie, pukliny, spôsobené nadmerným otrasom), ohláste to ihneď (najneskôr na nasledujúci pracovný deň) na dispečing GEIS! Neskôr nebude na reklamáciu braný ohľad. Na nasledujúci pracovný deň po nahlásení príde kuriér GEIS spísať škodový protokol a tovar odvezie na reklamačné oddelenie, ktoré nás bude informovať.
Pokiaľ je po rozbalení tovar poškodený inak (ide o výrobnú vadu), kontaktujte prosím priamo nás cez e-mail alebo telefonicky.
Spôsoby platby
Bankový prevod
Platbu realizujte až po doručení zálohovej faktúry. Faktúra Vám bude zaslaná emailom.
VÚB banka IBAN: SK26 0200 0000 0012 5594 9853
Tatra banka IBAN: SK32 1100 0000 0026 2982 6001
Dobierka (do 300€)
Vaša objednávka je zaslaná kuriérom na zadanú adresu a platíte až pri jej prevzatí. Tento spôsob platby je možný iba na Slovensku.
Ku každej zásielke bude priložená faktúra a záručný list. Pri platbe na dobierku zaplatíte pri prevzatí tovaru priamo prepravcovi v hotovosti alebo platobnou kartou.
Odstúpenie od kúpnej zmluvy
Kupujúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy v lehote 14 dní od prevzatia tovaru bez udania dôvodu pri uzatváraní kúpnej zmluvy na diaľku.
Výmena platí na kompletný, nepoužívaný a zabalený tovar v originálnom obale.
Môžete si vybrať iný tovar, darčekový poukaz alebo vám vrátime peniaze. Vyberiete si nový tovar a prípadný rozdiel doplatíte, alebo vám rozdiel v cene vrátime.
Ak spotrebiteľ odstúpi od zmluvy, bude znášať náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu podľa § 10 odst. 3, a ak odstúpi od zmluvy uzavretej na diaľku, aj náklady na vrátenie tovaru, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom pošty.
Odstúpenie od zmluvy musí kupujúci urobiť písomnou formou.
Náklady na vrátenie tovaru neznáša kupujúci iba v tom prípade, ak tovar plne nezodpovedal kvalitatívnym požiadavkám a zároveň bol vadný.
Za tovar plne zodpovedajúci kvalitatívnym požiadavkám sa považuje tovar rovnakej alebo podobnej charakteristiky, aká je uvedená v ponuke tovaru na internetovej stránke predávajúceho.
Vzor na odstúpenie od zmluvy
V prípade, že si želáte odstúpiť od zmluvy, ponúkame Vám vzor na písomné odstúpenie od zmluvy.
Formulár: https://www.bvtv.sk/odstupenie-od-kupnej-zmluvy-i-5.html
Tento vzor si skopírujte, vypíšte podľa pokynov a po vytlačení a podpise ho zašlite poštou na našu adresu (aj s tovarom).
Stornovanie objednávky
Objednávku možno stornovať do 24 hodín od objednania, a to prostredníctvom elektronickej pošty alebo telefonicky. Takúto storno objednávku považujeme za zrušenú. Pri zrušení objednávky je potrebné uviesť Vaše meno, e-mail a popis objednaného tovaru. V prípade zrušenia objednávky neúčtujeme žiadne penále ani iné poplatky súvisiace so stornom objednávky
Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v týchto prípadoch: tovar sa už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávateľa výrobku. V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude neodkladne kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že kupujúci zaplatil už časť alebo celú sumu z kúpnej ceny a nedohodne sa s predávajúcim na náhradnom tovare, bude mu táto čiastka prevedená späť na jeho účet v čo najkratšom možnom termíne, najneskôr však v zákonnej lehote 14 dní.
Vrátenie tovaru pri osobnom zakúpení na predajni a pri internetovej objednávke s možnosťou osobného prevzatia
Zákazník si pri osobnom prevzatí počína s plnou zodpovednosťou. Je mu to umožnené, nie je na neho vyvíjaný žiadny nátlak, a preto ak aj napriek tomu sa rozhodne zakúpený tovar vrátiť, bude mu účtovaný storno poplatok vo výšky min. 20%. Vrátený tovar musí byť nepoužitý a v originálnom obale.
Záručné podmienky a reklamácie – zodpovednosť za škodu
Reklamačný poriadok je vydaný k zabezpečeniu podmienok zodpovednosti za vady predaného tovaru a ich uplatnenia kupujúcim v zmysle zákona č.40/1964 Z.b. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov a v zmysle zákona č.108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa účinného od 01.07.2024.
Záručný servis zabezpečuje prevádzkovateľ internetového obchodu. Informácie o ďalších servisných miestach pre záručný servis sú uvedené na zadnej strane záručného listu, resp. Vám v prípade potreby poskytneme na požiadanie telefonicky alebo prostredníctvom e-mailu.
Pri uplatňovaní reklamácie je kupujúci povinný doručiť vyplnený reklamačný formulár s presným označením vady tovaru spolu s reklamovaným tovarom na vlastné náklady na adresu sídla predávajúceho, resp. na adresu vybraného špecializovaného autorizovaného servisného strediska. Po doručení reklamovaného tovaru prevádzkovateľovi bude objednávateľ e-mailom o tejto skutočnosti bezodkladne informovaný. K reklamovanému tovaru musia byť priložené všetky dokumenty, ktoré objednávateľ s tovarom obdržal pri prevzatí (faktúra, doklad o zaplatení a záručný list). Prevádzkovateľ rozhodne o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní. V odôvodnených prípadoch, najmä ak si situácia vyžaduje zložitejšie zhodnotenie stavu výrobku, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty má kupujúci právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok. O výsledku reklamácie bude kupujúci informovaný bezprostredne po ukončení reklamačného konania telefonicky a zároveň mu bude doručený prostredníctvom e-mailu, resp. doporučenou poštou reklamačný protokol. Priebežné informácie o riešení Vašej reklamácie môžete získať telefonicky v pracovných dňoch od 9.00 do 18.00 hod. alebo prostredníctvom e-mailu. info@bvtv.sk. Doba určená pre vyzdvihnutie tovaru zo servisu zákazníkom je 14 dní po písomnom informovaní zákazníka. Po tomto termíne bude účtované skladné vo výške 0,50€ za každý začatý deň! V prípade nevyzdvihnutia tovaru do šiestych mesiacov odo dňa termínu vybavenia opravy, je firma Vincent Beke - BV-TV oprávnená tovar predať v zmysle ustanovenia § 656 Občianskeho zákonníka.
Počas záručnej doby má zákazník právo na bezplatné odstránenie vady po predložení tovaru vrátane príslušenstva, dokumentácie a návodu oprávnenému zástupcovi predávajúceho spolu s originálnym obalom tovaru, záručným listom a dokladom o zaplatení. Kupujúci je povinný reklamovať vady tovaru bez zbytočného odkladu, inak mu zaniká právo voči predávajúcemu na bezplatné odstránenie vady. Kupujúci nemá právo uplatniť záruku na vady, o ktorých bol predávajúcim v dobe uzatvárania zmluvy upozornený, alebo o ktorých s prihliadnutím k okolnostiam, za ktorých bola kúpna zmluva uzatvorená, musel vedieť.
Kupujúci nadobúda vlastnícke právo k tovaru až úplným zaplatením celej kúpnej ceny za tovar. Nebezpečenstvo škody na tovare prechádza na kupujúceho v čase, keď prevezme tovar od predávajúceho, alebo keď tak neurobí včas, v čase keď mu predávajúci umožní nakladať s tovarom a kupujúci tovar neprevezme.
V prípade, že kupujúci - spotrebiteľ nebol spokojný s vybavením reklamácie predávajúcim alebo keď sa kupujúci – spotrebiteľ obrátil na predávajúceho so žiadosťou o nápravu a nebol spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má kupujúci – spotrebiteľ právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na takúto žiadosť odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, má kupujúci – spotrebiteľ právo podať návrh na začatie ALTERNATÍVNEHO RIEŠENIA SPORU subjektu alternatívneho riešenia sporov. Subjektom alternatívneho riešenia sporov je "Slovenská obchodná inšpekcia, Prievozská 32, P.O. Box 5, 820 07 Bratislava 27" resp. iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk). Kupujúci – spotrebiteľ je oprávnený si vybrať subjekt alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov na ktorý sa obráti.
Ochrana osobných údajov spotrebiteľa
Zmluvné strany sa dohodli, že kupujúci v prípade, že je fyzickou osobou je povinný oznámiť predávajúcemu meno a priezvisko, adresu doručenia vrátane PSČ, číslo telefónu a mailovú adresu.
Zmluvné strany sa dohodli, že kupujúci v prípade, že je právnickou osobou je povinný oznámiť predávajúcemu svoje obchodné meno, adresu sídla vrátane PSČ, IČO, číslo telefónu a mailovú adresu.
Tieto informácie sú nutné pre vašu identifikáciu ako kupujúceho. Používame ich k realizácii a zaúčtovaniu vašej platby za nakúpený tovar, na správnu distribúciu tovaru a pri komunikácii s Vami. Umožnia nám uskutočniť potrebné účtovné operácie, vyhotoviť daňový doklad, poprípade identifikovať vašu platbu cez bankový prevod. Všetky údaje sú uchovávané v chránenej databáze na serveri Prevádzkovateľa. Údaje môže Objednávateľ podľa aktuálneho stavu zmeniť po prihlásení.
Vaše údaje neposkytujeme žiadnym iným subjektom, s výnimkou organizácií, s ktorými je spolupráca nevyhnutná pre správne vybavenie Vašej objednávky. Sú to najmä banky (v niektorých prípadoch poskytnutie Vášho mena) a doručovateľské služby (adresa na dodanie). Tieto údaje sú však vždy poskytnuté jednorazovo pre vybavenie Vašej konkrétnej objednávky. Databázu údajov nepredávame, neprenajímame ani inak neposkytujeme žiadnej tretej strane.
Všetky v súčasnosti ponúkané formy elektronického bankovníctva (platenia za tovar cez internet) sú realizované priamo na stránkach banky Objednávateľa, ktorá poskytne Prevádzkovateľovi jedine informáciu o úspešnosti či neúspešnosti platby s menom, prípadne číslom účtu (potrebné pre identifikáciu správnej platby a v prípade potreby pre jej vrátenie). V žiadnom prípade sa Prevádzkovateľ nedozvie žiadne ďalšie informácie, ako prihlasovacie údaje alebo zostatok na účte Objednávateľa.
Pokiaľ bude chcieť Objednávateľ zrušiť registráciu, kontaktuje Prevádzkovateľa prostredníctvom e-mailu. Registrácia bude zneaktívnená.
Aktualizáciu osobných údajov môže registrovaný objednávateľ uskutočniť priamo v on-line režime na web stránke internetového obchodu ihneď po prihlásení.
Využívaním internetového obchodu www.bvtv.sk Objednávateľ súhlasí so zhromažďovaním a používaním informácií o ňom a o jeho nákupoch v znení Zákona č. 428/2002 Z.z o ochrane osobných údajov v informačných systémoch. Objednávateľ udeľuje Prevádzkovateľovi tento súhlas na dobu neurčitú a môže ho písomnou formou kedykoľvek odvolať. Súhlas zanikne v lehote 1 mesiaca od doručenia odvolania súhlasu Prevádzkovateľovi. Pravidlá zaobchádzania s týmito údajmi sú popísané v tomto dokumente.
Záverečné ustanovenia
Zákazník zaslaním objednávky potvrdzuje, že si tieto Obchodné podmienky prečítal a v celom rozsahu s nimi súhlasí. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu Obchodných podmienok, ktorá nadobúda účinnosť dňom uverejnenia aktualizovaného znenia Obchodných podmienok na internetovej stránke www.bvtv.sk. V prípade uzavretej zmluvy o kúpe tovaru sa však táto zmluva riadi Obchodnými podmienkami platnými v čase, v ktorom bola uzavretá. Tieto Obchodné podmienky sú platné od 1.9.2024 a plne nahradzujú predchádzajúce Obchodné podmienky.
Práva vznikajúce zákazníkovi z vadného plnenia a záručné podmienky sa riadia platnou právnou úpravou a platným Reklamačným poriadkom firmy BV-TV, ktorý je dostupný na www.bvtv.sk. V prípade rozporu medzi ustanoveniami týchto Obchodných podmienok a ustanoveniami reklamačného poriadku, budú mať prednosť ustanovenia reklamačného poriadku.